loading...
☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼
جمشید سعید زاده بازدید : 258 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

پشت خاکریز دشمن

 یدالله بهروزی

 در عملیات خیبر در مهندسی رزمی بودم که شیمیایی شدم و حدود

 دو، سه ماه در تهران تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتم . در اثر شیمیایی

 شدن، مشکل تنفسی پیدا کردم و چشم هایم کاملاً نابینا شدند . با پی گیری

 پزشکان و پرستاران زحمتکش، بینایی ام را دوباره به دست آوردم و

 برگشتم جبهه.

 این بار که به منطقه برگشتم ، رانند ة بولدوزر شدم و برای اولین

 مأموریت رفتم شلمچه . دشمن که نمی خواست فاو را از دست بدهد، با

 رها کردن آب زیر دست و پای بچه ها، فرصت هر کاری را از آنها گرفته

 بود.

 من بی خبر از همه جا رفتم پشت کارخا نة نمک و مشغول خاکریز

 زدن شدم . تا صبح کارم طول کشید . صبح که به مقر برگشتم ، در کمال

 حیرت دیدم همه مرا تحویل گرفته و م ی بوسند! تعجب کردم و پرسیدم :

 چه خبر شده؟ من فقط یک شب نبودم، چی شده که این قدر عزیز شدم

 

بچه ها گفتند : مگر نمی دانی چه حماسه ای آ فریدی و چه کار بزرگی

 انجام دادی؟

 خدا وکیلی » : فکر کردم می خواهند سر به سرم بگذارند . گفتم

 « ! خسته ام، سر به سرم نگذارید، می خواهم کمی استراحت کنم

 بچه ها در حالی که برای بوسیدن من از سر و کول هم بالا می رفتند،

 گفتند: تو دیشب بدون اینکه خودت هم بدانی، رفتی پشت خاکریز

 دشمن و جلوی آب را بستی . ما هم دیشب نمی دانستیم تو کجایی و

 داری چه کار می کنی؛ اما امروز که آب قطع شد، فهمیدیم کا دیشب تو

بوده
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
س: ملاک تمييز موسيقى حلال از حرام چيست؟ و آيا موسيقى کلاسيک حلال است؟ بسيار مناسب است که معيار آن را بيان فرماييد. ج: هر موسيقى که به نظر عرف موسيقى لهوى و مطرب که مناسب با مجالس عيش و نوش است باشد، موسيقى حرام محسوب مى‏شود و فرقى نمى‏کند که موسيقى کلاسيک باشد يا غير کلاسيک. تشخيص موضوع هم موکول به نظر عرفى مکلّف است و اگر موسيقى اين گونه نباشد بخودى خود اشکال ندارد. س: منظور از موسيقى مطرب ولهوى چيست؟ و راه تشخيص موسيقى مطرب و لهوى از غير آن چيست؟ ج: موسيقى مطرب و لهوى آن است که به سبب ويژگيهايى که دارد انسان را از خداوند متعال و فضائل اخلاقى دور نموده و به سمت بى‏بندوبارى و گناه سوق دهد و مرجع تشخيص موضوع عُرف است. س: غنا چيست؟ آيا غنا فقط شامل صداى انسان است يا اينکه شامل صداهاى حاصل از آلات موسيقى هم مى‏شود؟ ج: غنا عبارت است از صداى انسان در صورتى که با ترجيع و طرب همراه بوده و مناسب مجالس لهو و گناه باشد که خواندن به اين صورت و گوش‌دادن به آن حرام است. س: مقصود از موسيقى و غنا چيست؟ ج: غنا يعنى ترجيع صدا به نحوى که مناسب با مجالس لهو باشد که از گناهان بوده و بر خواننده و شنونده حرام است. ولى موسيقى، نواختن آلات آن است که اگر به نحو معمول در مجالس لهو و گناه باشد، هم بر نوازنده و هم بر شنونده حرام است. و اگر به آن نحو نباشد، فى‌نفسه جايز است و اشکال ندارد. نظر مقام معظم رهبری راجع به موسیقی س: آيا موسيقى سنّتى که ميراث ملى ايران مى‏باشد، حرام است يا خير؟ ج: چيزى که از نظر عرف، موسيقى لهوى مناسب با مجالس لهو و معصيت محسوب شود، به‌طور مطلق حرام است و در اين مورد فرقى بين موسيقى ايرانى و غير ايرانى و موسيقى سنتى و غير آن نيست.منبع خامنه ای دات آی آر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آپلود فایلها و تصاویر شما
    آپلـــــــــــود فیلم / موزیک / عکس / فایل + ساخت کد آهنگ

    http://montazeragha.rozblog.com//tools/animator">آپلـــــــــــود فیلم / موزیک / عکس / فایل + ساخت کد آهنگ

    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 11,453
  • بازدید کلی : 89,800
  • کدهای اختصاصی

    ☼☼☼ گروه اینترنتی منتظران آقا☼☼☼

    سلامتی امام زمان صلوات
    ابزار پرش به بالا